Laatste dagen en weer naar huis... - Reisverslag uit Ladang Lothian, Maleisië van Henk en Renate - WaarBenJij.nu Laatste dagen en weer naar huis... - Reisverslag uit Ladang Lothian, Maleisië van Henk en Renate - WaarBenJij.nu

Laatste dagen en weer naar huis...

Blijf op de hoogte en volg Henk en Renate

24 April 2015 | Maleisië, Ladang Lothian

Onze laatste dagen van onze reis stonden vooral in het teken van relaxen, nog een beetje rondscharrelen in de omgeving en nog de laatste dingen van onze Indonesië bucketlist afvinken... We hebben de mangrove bossen bij Sanur bezocht. Hier liepen we 's ochtends heel vroeg, waardoor we vrijwel alleen liepen over het pad door het bos... De plop geluidjes van de krabben in de modder geeft het geheel iets duisters, af en toe hoor je de vogels en verder is het doodstil... Een bijzondere wandeling!

We wilden nog steeds graag fietsen en dat hebben we eindelijk gedaan! Wel gek want je moet hier links fietsen, net als dat we links reden met de scooter in Ubud. (Had ik dat wel verteld? Was ook een hele ervaring) We zijn vanaf Sanur op de fiets langs de kust naar een verlaten pretpark gefietst. De eigenaar is failliet gegaan en sindsdien is er niks meer met het park gedaan. Een gek gevoel om daar rond te lopen! We konden gewoon naar binnen. Alles was half ingestort, beklad, vol begroeiing... Wederom een bijna spookachtig sfeertje.

We hebben in Kuta de plek gezien waar de bommen zijn ontploft, er is nog steeds niks nieuws gebouwd op deze plek. Verdrietig om van een Balinees te horen wat er precies gebeurde en hoe het er in gehakt heeft. Het leeft nog steeds, ook al is het al lang geleden.

In Sanur hebben we een favoriet eettentje aan het strand gevonden, Warung Oda Oning, waar we vaak gegeten hebben en waar ze ons met liefde hebben laten zien hoe we de lekkerste nasi goreng kunnen maken :-)

Kortom; de laatste dagen hebben we ons nog prima vermaakt. We hebben ook nog heerlijk geluierd en gelezen in de zon, want we willen natuurlijk wel uitgerust terug komen.

Er komt bijna een eind aan onze bijzondere reis samen, op het moment van schrijven zitten we op de luchthaven van Kuala Lumpur te wachten op onze vlucht naar Amsterdam... Nog één nachtje doorhalen en dan kunnen we dikke knuffels uitdelen op Schiphol. Ook wel weer heel fijn!

Liefs, Renate en Henk

• 24 April 2015 - 16:49

Anouk:

Goede terugreis en tot snel!!!

• 24 April 2015 - 16:59

Henk:

Lieve Renate.
    Dank je wel dat we samen deze bijzondere reis mochten en konden maken.
    Het was speciaal en daarnaast ook heel bijzonder wat we allemaal meegemaakt hebben.
    Ook Marian en Frank bedankt dat jullie dit mogelijk gemaakt hebben.
    Groet Henk.

• 24 April 2015 - 20:41

Maaike:

Goede reis! En tot snel!
    Geniet van de thuiskomst en van de knuffels en kusjes die jullie krijgen op Schiphol!
    Ennuh, ik kom graag een keer die nasi goreng proeven!

• 25 April 2015 - 18:40

Yara:

Hoi opa ik ben yara tot zondag